Pomen izdelave spletnih trgovin

Potrošniki lahko poiščejo in najdejo produkte interesa z preprostim obiskom spletne ˝online¨ trgovine, neposredno ali z iskanjem med alternativnimi izdelanimi  trgovinami ki jih nudijo ponudniki. Ko je določen izdelek na voljo na spletni strani prodajalca, večina spletnih trgovcev na drobno uporablja nakupovalni voziček, kjer programska oprema omogoča potrošniku, da si lahko kopiči več predmetov in prilagaja količino, kot so naprimer fizično polnjenje nakupovalnega vozička ali košarice v konvencionalni trgovini. Sledi proces “checkout” (nadaljevanje fizična-trgovina analogije), kateri vključuje informacije plačila in dostave. Nekatere trgovine potrošnikom omogočajo, da se prijavijo s trajnom spletnim računom, tako da se nekatere ali vse te informacije vnese samo enkrat. Potrošnik pogosto prejme potrdilo preko e-maila, ko je posel končan.
shop-trgovina

Spletni nakupovalci pogosto uporabljajo preko izdelanih internetnih trgovin za plačilo, kreditno kartico ali PayPal račun. Vendar pa nekateri sistemi omogočajo uporabnikom, da ustvarjajo račune in plačujejo z alternativnimi sredstvi, kot so:
-Zaračunavanje preko mobilnih ali stacionarnih telefonov
-Gotovina po povzetju (C.O.D.)
-Čeki / Checks
-Debetne kartice
-Direktna obremenitev (v nekaterih državah)
-Elektronskim denarjem različnih vrst
-Darilnimi karticami
-Postal nakazilo
-Nakazilo / dostava proti plačilu
-Računi, še posebej priljubljena v nekaterih trgih / državah, kot so Švica

Izdelava nekaterih spletnih/omrežnih trgovin temelji na dejstvu, da nekatere spletne trgovine ne bodo sprejele mednarodne kreditne kartice. Nekateri zahtevajo, da je zaračunavanje kupcev in naslov za dostavo v isti v državi, kjer deluje spletna trgovina. Druge spletne trgovine omogočajo strankam iz katere koli države, opravljajo trannsakcije kjerkoli. Finančni del posla se lahko obdela v realnem času  ali pa se lahko opravi pozneje, kot del procesa izpolnitve.
Ko je plačilo sprejeto, lahko blago ali storitev dostavijo na naslednje načine.

Pri fizičnih predmetih:
-Dostava: izdelek, ki se pošilja na naslov ki ga je kupec imenoval. Trgovina na drobno dostavo paketov se običajno opravi preko javnega poštnega sistema ali kurirstva na drobno, kot so FedEx, UPS, DHL ali TNT.
-˝Drop Shipping˝: Da se prenese na proizvajalca ali distributerja tretje osebe, ki nato preko ladje neposredno pošlje potrošniku, kar prihrani čas in denar.
-V trgovini ˝pick-up˝: kupec izbere lokalno trgovino in z uporabo programske opreme, locira kje bo dostavljeni produkt dvignil. Ta metoda se pogosto uporablja v poslovnem modelu opeke in kliki.

Za digitalne predmete:
-Prenos / digitalna distribucija: metoda se pogosto uporablja za digitalne medijske izdelke, kot so programska oprema, glasba, filmi ali slike.
nakup vozovnic na spletu, se je priljubljenost te storitve povečala.

Košarica sistemi
Preprosti sistemi omogočajo upravljanje z off-line izdelki in kategorijami. Trgovina  nato nastane kot datoteka HTML in grafika, ki se lahko naložili na webspace. Sistemi ne uporabljajo spletneih baz podatkov..

High-end rešitev, da je mogoče kupiti ali najeti samostojni program ali kot dodatek k programu za načrtovanje virov podjetja. To je običajno nameščeno na izdelanem strežniku podjetja na spletu in njihovih spletnih trgovinah, da lahko vključijo v obstoječe dobavne verige, tako da bo naročanje, plačilo, dostava, računovodstvo in skladiščenje lahko avtomatizirano v veliki meri.
-Druge rešitve omogočajo uporabniku, da se  z registracijo preijavi na spletno trgovino na portalu, ki gosti številne trgovine hkrati.
Spletne darilne trgovine
So spletne strani, specializrane za primarni cilj, ki je prodaja izdelkov na spletu, ki bo dano drugim v dar.